תמריצים, מענקים ויריד תעסוקה: השר בן צור בריאיון

מהדורת הבוקר No Comments on תמריצים, מענקים ויריד תעסוקה: השר בן צור בריאיון

שר העבודה, יואב בן צור לקאהן וחכם ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "משרד העבודה יוזם יריד תעסוקה למפונים – לחבר בין מבקשי עבודה למעסיקים. קידמנו הצעת חוק שאוסר על מעסיק לפטר עובד שמתגורר בעוטף או עובד בו"

יואב בן צור צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר העבודה יואב בן צור, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני): "אנחנו הולכים להלוויות. דברים קשים מאוד. אמש השתתפתי בהלוויות לוחם צנחנים, סמל בנימין מאיר ארלי הי״ד, במשך שעתיים עמדנו בגשם בלתי פוסק יחד עם אלפי מלווים שהגיעו ללוותו בדרכו האחרונה ומיררנו בבכי על טובי בנינו, שנפלו ע״י מרצחים בני עוולה. היה מדהים לראות את הכוח שהם שואבים מהאמונה. המשפחות השכולות זועקות כל הזמן תמשיכו את הלחימה עד הסוף, שדם הנופלים לא יהיה לשווא. זו משאלתם המרכזית".

עוד סיפר בן צור: "יש לי כמעט עשרה אחיינים שנמצאים כעת בעזה ובצפון. אני יודע מה זה אמא שדואגת לילד שנמצא בחזית. עלינו לעשות הכל להקל עליהם".

הוא מתח ביקורת על גורמים שהשתלטו לדבריו על משפחות החטופים: "יש קבוצת משפחות שיותר דומיננטית וקולנית. השתלטו עליהם כל מיני גורמים שמובילים לכיוון שהוא נגד הממשלה. רוב המשפחות הן שקטות". לגבי עסקה: "אני סומך על קבינט המלחמה. כל יהודי שנמצא שם צריך לעשות הכל כדי לשחרר אותו".

על פעילות משרדו בימי המלחמה: "גיבשנו תמריצים לחזרה לעבודה. אנחנו מלווים את המפונים. יצרנו את מתווה המענקים, מי שחוזר למקום עבודתו מקבל מענק של בין אלפי שקלים. בנוסף, אנחנו משתתפים בתקציבי הסעות של מפעלים וציוד לעבודה מהבית.

"לפי הנתונים שלנו 760 אלף עובדים לא עובדים, חלקם במילואים, מפונים או בחל"ת. משרד העבודה מתכנן יריד תעסוקה שמיועד למפונים ולחבר בין מחפשי עבודה למחפשי עבודה. אנחנו רואים שאנשים רוצים לחזור לעבודה. הוצאנו חוק שאוסר על מעסיק לפטר עובד שגר בעוטף או עובד בעוטף. המעסיקים מקבלים פיצוי מלא על השכר שלהם".



0 תגובות